Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Agnes - 18 augusti 2009 23:05

Det är konstigt hur mycket som saknas trots att jag tagit med hur mycket saker som helst... Men när jag inte har en enda tallrick eller kastrull och ska bo här i 5år är det dags att ta en vända till IKEA. Den lilla vägen visade sig vara rätt lång när närmsta IKEA låg i Haparanda, ungefär 14mil bort men som tur är har jag snälla föräldrar som ställer upp =)


Det slutade med att det blev endel påsar som släpades in i mitt lilla studentrum men nu börjar det faktiskt likna något och jag tror faktiskt att jag kommer trivas väldigt bra. Det som känns lite dumt är att korridoren där jag bor är helt öde... Det ska bo 10personer här men jag har bara hälsat på en enda person och sett en till som jag tror bor här, var är alla människor?


Mamma och pappa åkte hem vid lunch idag så nu är jag själv här uppe vilket känns lite konstigt... Jag fick ett mindre sammanbrott förut när jag insåg att jag inte känner en enda person här och är ungefär 100mil från familj och vänner men det kommer nog lösa sig. I morgon börjar skolan och nolleP så då kommer det nog att bli ändring på det, om inte annat får jag väl se till att det blir det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards