Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Agnes - 20 augusti 2009 22:08

Intruduktionskurs i matematik:

Modern är 21år äldre än sonen, om 6år är hon fem gånger så gammal som honom. Vart är fadern nu?

Lös den om ni kan ;P


Jag har även hunnit med en föreläsning om "hur man förstärker alkoholens positiva effekter" vilket kanske låter roligt men egentligen bara var massa prat om att dricka förståndigare. Sen har jag också fått lära mig att när man som tjej är på en sittning får man inte gå på toaletten själv utan bordsherren måste erskortera en, dvs när jag går på sittning kommer jag vara tvungen att hålla mig hela kvällen.


Istället för att fortsätta dagen med fråga olle hängde jag med hem till en klasskompis och åt lite mat och körde rock band. Trots att jag aldrig kört spelet förut och inte visste namnet på en enda person som var där var det ändå riktigt kul även om jag snabbt upptäckte att trummor inte var min grej utan höll mig istället till min underbara sångröst.


Och när jag nu ändå börjat skämma ut mig var det väl lika bra att fortsätta! På efterfesten skulle vi framföra ett så kallat gyckel och min uppgift blev att dansa... Så om nån vill se en fin dans till en sång med orden Skosnöre, Derivator och George W Bush är det bara att fråga mig, jag lovar att jag kommer förneka all inblandning


Jag har också (äntligen) träffat en till från korridoren, känns skönt att veta att jag inte är helt själv här.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards