Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Agnes - 21 augusti 2009 22:22

Här har ni då en bild på mig med min supersnygga nollebricka utklädd till hippe, jag vet... ingen större skillnad mot mitt vanliga jag men wtf, klänningen är väl ändå så hippie man kan bli, fråga bara Ida =P

Sittningen var en lite annorlunda tillställning med folk i alla möjliga kläder men vinnare blev till slut en kille utklädd till john lennon som faktiskt var väldigt lik.


För er som inte vet det är en sittning en typ av middag där man bla sjunger sånger, kollar på gyckel och dricker så mycket som möjligt samtidigt som man är så högljudd man bara kan (sen finns det även finare och fulare varianter som kan inkludera matkrig och fördanser). Denna var ändå hyfsat normal även om vi dansade små grodorna runt borden och halshögg datasektionens maskott under vilda "Döda! Döda!" rop ;P

Av Agnes - 21 augusti 2009 17:21

Vi började dagen med uppbryggnadskurs i mattematik där vi fick skriva ett prov för att testa våra förkunskaper.. Med tanke på att jag nyss läst massa matte och faktiskt klarat mig hyfsat bra kan man ju tro att jag skulle ha lätt för det där provet men så var det inte! Saken är att jag är van att använda både miniräknare och formelsamling och här måste man kunna precis allting i huvudet...


Efter det hade vi ett väldigt långt hål då klassen passade på att sticka till röda korset för att inhandla kostymer till kvällens sittning med "flower power-tema vilket resulterade i några väldigt snygga dräkter... Bland annat en knallgul hatt, en ljusblåglittrig tajt tröja, lila långkjol mm mm mm ni kan säkert tänka er själva


Vi har hunnit med massa annat också men jag varken hinner eller orkar skriva om allt nu eftersom jag  bara kan vara "hemma" en kvart och måste hinna byta om och duscha...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards