Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Agnes - 24 augusti 2009 01:08

Första dagen med matte idag =/ Kan väl säga att jag har skrivit mitt absolut sämsta matteprov någonsin med 10rätt av 18 men trots det kändes det inte så svårt... Visst har läraren ingen aning om vad han pratar om men det funkar ändå. Det jobbiga var att mina böcker inte hade kommit än och att vi skulle räkna självständigt under lektionen men som tur var fick jag dela med killen brevid vilket gick sådär med tanke på att jag räknade ungefär dubbelt så snabbt...


Efter det blev det en snabbis in till stan och röda korset för att skaffa lite indiankläder till ikväll då det är ännu en sittning. Jag lyckades hitta en väldigt snygg (och helt genomskinlig) blus som fick lov att duga. Själva sittningen var rätt tråkig och det hände inget speciellt förutom att dom mördade julius! Julius är då isbjörnsmaskoten för maskinarnas efterfestlokal och därför även våran maskot. Det började med att dom slängde honom på grillen tills han var helt svart men som om inte det skulle vara nog sköt dom dessutom på honom med någon form av eldkastare vilket resulterade i en kolsvart och illaluktande isbjörn (Det bör kanske tilläggas att det var datasektionen som gjorde detta och att det var deras maskot vi "råkade" halshugga i fredags)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards