Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Agnes - 28 augusti 2009 23:42

Idag var det då dags för det fruktade matteprovet... Det  varf dock inte så svårt som jag hade trott och det krävdes bara 9/24 för att få godkänt så det borde jag nog ha klarat. Det jobbiga var att det kom med saker som vi inte fått reda på skulle komma med som derivata och integraler. Sen vet jag att jag borde kunna det ändå men men...


Efter det kan man ju tycka att vi förtrjänat lite vila och en lugn kväll men med tanke på att det är fredag kunde man ju bara glömma det! Snabbt hem och byta om till finkläderna inför välkomstmiddagen och en helkväll i högklackat, för mig som inte använt sånna skor på hela sommaren blev det ett smärtsamt uppvaknande. Kvällen blev väldigt kul trots att det var en formell sittning där man måste skåla med folk i rätt ordning och inte får gå på toaletten själv (gissa om jag satt och höll mig hela kvällen). God mat och trevligt sällskap, vad mer kan man begära? Min "dejt" lyckades däremot lura i mig en halv flaska vin förutom allt annat så jag undrar hur jag kommer må imorgon... Jag lyckades i alla fall ta mig hem utan att gå vilse så nu ska det bli skönt att få vila fötterna och sova en stund ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards