Alla inlägg den 3 september 2009

Av Agnes - 3 september 2009 17:55

Jag börjar få  problem när det gäller att komma på olika enkla maträtter, tvärtemot vad Ida säger kan man faktiskt inte leva på enbart pasta... Men jag måste verkligen ta tag i det gemensamma köket, det är minst sagt äckligt! Ugnen är så skitig att den knappt går att se in i och resten är ungefär lika illa =S Jag hoppas på att om jag städar upp lite där kanske de andra kan försöka hålla det någorlunda fräsht. Om inte annat kan jag åtminstonde använda ugnen en gång utan att behöva vara rädd för att bli attackerad av innehållet...


Jag har också kommit på att jag nog är en utav de som pluggar allra minst i min klass vilket känns lite konsigt. Visst, jag har aldrig varit en utav dem som pluggat särskilt mycket men det har alltid funnits folk som varit värre.

Här vet jag flera personer som ägnar ett antal timmar om dagen åt att skriva av föreläsningar från internet, föreläsningar som kommer finnas kvar på internet! Själv tycker jag det är jobbigt bara att läsa igenom allt en gång till vilket kanske tar 10min. Hm, kanske dags att börja jobba lite på studietekniken...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards