Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Agnes - 7 oktober 2009 18:12

När jag vaknade imorse var det väldigt nära att jag bara vände på mig och somnade om. Man behövde inte ens öppna ögonen för att veta vad det var för väder, det omisskänneliga smattret var ganska avslöjande... Tyvärr hade jag inget val och det var bara att kasta sig ut i regnet och försöka skydda mig så bra jag kunde. Paraply var bara att glömma, det hade inte gjort någon skillnad, utan att överdriva alltför mycket vet jag faktiskt inte vad som hade gjort det. Trots omvägar genom hus och källargångar var jag ändå så blöt att mina jeans utan problem hade gått att vrida ur när jag äntligen var framme, perfekt klädsel för en föreläsning!


Men dagen var ändå inte helt förstörd för på eftermiddagen skulle vi iväg och göra vårat projektarbete, jämföra föraramiljön i volvos och scanias lastbilar. I min grupp är vi fyra personer och jag är den enda utan körkort men ändå var jag den som fick leka lastbilschaufför men inte mig emot =) Jag trivdes faktiskt riktigt bra där bakom ratten så om jag misslyckas med studierna kanske det är en framtid att satsa på (skämtar bara).

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards