Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Agnes - 12 oktober 2009 19:33

Sofia var här i helgen och det var jättekul att träffa henne men återigen, svårt att säga hejdå. Trots att det bara är några dagar hinner man ändå vänja sig vid att inte vara ensam...

Vi har egentligen inte gjort så mycket i helgen utan mest tagit de lugnt och pratat vilket passade mig perfekt, jag tror jag behövde få prata av mig lite. Det är inte det att jag inte kan prata med kompisarna här uppe utan men det är svårare eftersom man fortfarande inte känner dem helt...


Helgen  var över alldeles för fort och nu kommer jag nog inte träffa Sofia på några månader, tur att det finns telefon och mail! Jag tror däremot att Ida och Elin kommer upp v.44 men om jag känner dem rätt har de fortfarande inte bokat någon resa så vem vet om de tar sig hit eller inte ;P Läskigt nog är det bara ett par veckor kvar tills dess vilket även betyder 2 veckor kvar till tentorna som jag inte börjat plugga till en... Dags att ta tag i de nu och försöka lägga upp en plan (vem försöker jag lura? Inte en chans att jag skulle följa den!).


En låt att lyssna på: Synic Syndicate - Burn this City

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards