Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Agnes - 25 oktober 2009 21:10

Nu har det kommit snö på riktigt! =) Men jag hann inte ens försöka göra en snöängel innan den försvann och än mindre starta ett snöbollskrig men men, det kommer kanske fler chanser Tungan ute   Idag har det regnat hela dagen istället vilket kanske inte är lika kul men jag hann åtminstonde ta en bild på snön och ni får även chansen att se min underbara utsikt... Jag menar vem vill inte ha ett par grillar att spana in varje dag?


Annars blir det väldigt mycket pluggande just nu vilket medfört att min hjärna mer eller mindre stängt ned och det enda jag kan tänka på är matte eller ergonomi. Helt seriöst sa jag åt Ida att använda öronproppar på fäkrningstävlingar eftersom det inte är ljudergonomiskt riktigt med alla höga och plötsliga ljus, jag blir till och med irriterad på mig själv!


Vi har åtminstonde kommit på ett lite roligare sätt att plugga in alla ergonomifrågor, genom att spela spel. Vi ägnade hela fredagen åt att spela (det är 130 frågor så det tar en stund att gå igenom) men ändå kändes det inte så farligt och konstigt nog så fastnade sakerna också. Synd bara att det inte fungerar lika bra när det gäller matten...



Snö   Spel  

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards