Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Agnes - 8 januari 2010 18:05

När man vaknar på morgonen och tänker "det är bara minus 25 grader ute idag, jag klarar mig nog utan långkalsonger" då är någonting allvarligt fel...Så startade jag min dag men det gick faktiskt ganska bra även om mina ben kanske inte riktigt håller med. Det är konstigt hur snabbt perspektivet ändras, det var trots allt bara riktigt kallt i en dag men nu är allt varmt  i jämförelse. Förutom att kyla ned min ben lite har jag även lyckats mörda mina armar idag, blir förvånad om jag inte har världens träningsvärk imorgon.


Jag hade beställt ett litet paket eftersom jag tyckte det var dags att skaffa en spegel där jag kan se hela mig utan att behöva hoppa upp på toalettlocket. Problemet var att paketet varken var litet eller lätt och att jag var tvungen att bära det hela vägen hem från affären. I vanliga fall tar den promenaden ungefär 10minuter men nu tog det bästan en halvtimme eftersom jag var tvungen att stanna och vila/byta grepp hela tiden. Hade jag varit smart hade jag kanske bett någon om hjälp men hur kul hade det varit?



Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards