Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Agnes - 24 januari 2010 14:13

Jag har varit dålig på uppdateringar nu ett tag, har faktiskt funderat på att sluta skriva överhuvudtaget men jag ger det ett sista försök…


Helgen har varit väldigt lugn, en sån helg när man inte gör någonting alls och som man får dåligt samvete över senare i veckan när man måste fixa allt man borde ha gjort. Jag råkade låna massa böcker när jag var på biblioteket (eftersom julklappsböckerna tog slut för länge sen, man kan inte låta bli att läsa en bra bok) så just nu tror jag mitt snitt ligger på 2 böcker/dag vilket jag måste försöka dra ned.


Jag skyller på att jag haft sådan träningsvärk i benen att jag knappt kunnat röra mig, åtminstone inte sätta mig eller resa mig igen vilket inneburit att jag försökt hålla mig stilla. Förutom igår när jag fick den smarta idén att jag skulle gå hem från stan för det kan ju knappast skada med lite träning och frisk luft, behöver jag säga att det var en väldigt dålig idé? När jag gått ett par kilometer och kommit bort från alla busstrafikerade vägar började mina ben säga ifrån och då hade jag inte ens kommit halvvägs! En promenad som i vanliga falla tar omkring 45 minuter tog nu lite drygt en och en halv timme… Fast med tanke på hur otroligt fint det var ute ska jag kanske inte klaga, det var trots allt värt det.


  

Önskar jag hade en bättre kamera men nu får mobilkameran duga, bättre än inget åtminstonde

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards