Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Agnes - 13 februari 2010 23:00

Här borde jag väl skriva om hur otroligt lyckad festen var och hur kul jag hade men då skulle jag nog inte vara hemma nu...


Visst, det var inte tråkigt direkt men väldigt rörigt och inget blev nog riktigt som det var tänkt. Bland annat tog de in en riktigt dj (vilket nog var väldigt smart gjort, om han hade varit bra) som knappt spelade några r-låtar utan höll sig till den klassiska stilen med techno istället, kul... Allt var mer eller mindre rörigt och jag var nog inte på festhumör från början vilket inte hjälpte.


Det jag har längtat efter hela kvällen är att komma hem och få tvätta ur alla ton hårspray jag har på mig just nu, ta av mig korsetten och skorna som är en storlek för små.


Jag vågade inte gå hela vägen med vitsminkad ansikte och knallröda läppar eftersom det skulle kunna tolkas som något annat... Har inte fått några bilder från någon än så ni får nöja er med en dålig ego-bild, förhoppningsvis bättre än inget.


  

Av Agnes - 13 februari 2010 12:43

Igår på mattelektionen upptäckte jag att jag var helt ensam med läraren, lite lätt pinsamt. Alla andra går på en annan föreläsare och tydligen krockade det med våran lektion eftersom ingen annan var där... Jag som föredrar att sitta och jobba själv och försöka lösa problemen fick mycket mer hjälp än jag ville ha men jag kunde ju inte direkt säga att jag inte ville ha nån hjälp. Fast jag ska nog inte klaga.. Han hjälpte mig att förstå saker som jag inte förstått tidigare och dessutom fick jag jättemycket hjälp med hur man ska tänka när man löser lite svårare uppgifter. Det betyder däremot inte att jag tänker göra om det, nästa gång lektionen krockar med en föreläsning stannar jag nog hemma ;P


Annars var det rätt lugnt igår eftersom alla föreläsningar blev inställda på grund av sjukdommar och vi inte kunde jobba med vårt projekt. istället passade vi på att göra något vi pratat om i flera veckor nu, bara vara ute i snön. När jag kom hem igen efter ett par timmar hade jag snö precis överallt och det tog lång tid innan jag hade tinat upp men det var det värt! Ibland måste man få vara riktigt barnsligt och det kan man lugnt säga att vi passade på att vara.


Nu börjar det vara dags att göra sig i ordning för festen eftersom jag misstänker att det kommer ta en stund... Ni kan nog räkna med att få sen en väldigt snygg bild av resultatet sen ;P

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards