Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Agnes - 21 februari 2010 18:30

Har haft världens huvudvärk sen igår vid lunch, håller jag nog på att bli sjuk =/ Det betyder att jag inte orkat göra särskilt mycket utan mest legat och läst/kollat på film. Iförsig hade jag inte så mycket planer inför helgen så det förstörde väl inget direkt...


Hade tänkt försöka lära mig photoshop men det funkade tydligen inte så bra på min dator (kan bero på att jag fick en piratkopia och inte köpte orginalet) så idag har jag suttit och försökt lära mig ett liknande gratisprogram men det är bara att inse, det är verkligen inte min grej! Jag har helt enkelt inte tålamodet för det... Plus att programmet aldrig gör det som jag vill att det ska göra ;P


Försökte göra bilden från r-phaesten lite mer "rockig" men den ser bara konstig ut så nu har bestämt mig för att ge upp och lämna alla sånna program till folk som vet vad de håller på med.

Visar en "före-efter-bild" så ni förstår vad jag pratar om

(och lovar samtidigt att inte lägga upp fler ego-bilder på väldigt länge)


     

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards