Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Agnes - 18 mars 2010 20:19

Det här är första gången på några dagar som jag haft tid över för något förutom skolarbete vilket känns lätt patetiskt...


I tisdags skrev jag omtenta i matte 2 som jag antagligen kommer få  ytterligare en omtenta på. Det jobbiga är att den här gången tror jag att jag hade haft en chans att klara den om jag bara hade pluggat lite mer än dagen innan eftersom jag åtminstonde förstod uppgifterna även om jag inte kunde räkna ut dem. Om jag inte klarar den här tentan förtjänar jag det och kan inte göra mer än att bestämma mig för att nästa gång jag skriver den ska bli den sista!


Efter det har det varit fullt upp med att skriva en lång projektrapport som skulle lämnas in idag. Som tur är arbetar jag bra under stress för stressigt kan man mist sagt säga att det var. Fyra timmar innan rapporten skulle vara inlämnad blev jag klar och då hade jag det ändå stressigt för att hinna med allt krångel med sidnumrering och andra småsaker där på slutet. Min dator var i alla fall för en gångs skull snäll och sammarbetsvillig så jag antar att det hade kunnat vara värre.


Ikväll tar jag vad som känns som en välbehövlig paus innan det är dags att börja plugga inför nästa tenta.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards