Alla inlägg den 9 april 2010

Av Agnes - 9 april 2010 22:58

Jag har fått ett sommarjobb =)

Tydligen lönar det sig att söka tjänster man inte är det minsta kvalifiserad för och att gå på intervjuer där man bara gör bort sig själv. Jag förstår inte riktigt hur de tänke, håller bara tummarna för att de inte blandade ihop mig med någon annan och gav jobbet till fel person ;P Det kanske inte är mitt drömjobb direkt men så illa verkar det inte, jag kommer åtminstone ha något att göra även om det innebär lagerarbete. Självförtroendet har nog stigit lite, särskilt med tanke på att jag var övertygad om att jag inte skulle få jobbet och hade tänkt ägna helgen åt andra ansökningar...


Oj, nu blev det mycket jobbtjat, nästan så det gränsar till skryt vilket inte var meningen. Jag är bara så glad och överaskad så jag behövde få skriva av mig lite ;P


Men nu har jag ju faktiskt ett par anledningar till att fira i helgen för ovanlighetens skull. Ska in till stan imorgon och kolla in nåt utav ställena där istället för det klassiska STUK, förhoppningsvis är det bättre musik, det kan åtminstone inte vara värre! Eller, jag kanske inte ska säga för mycket annars kommer de säkert köra en dansbandskväll eller liknande =P

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards