Alla inlägg den 17 april 2010

Av Agnes - 17 april 2010 12:42

Jag som var så duktig på att uppdatera ett tag, det höll visst inte särskilt länge... Det är så otroligt lätt att glömma bort att skriva när man inte gjort det på några dagar och så fortsätter det så. Det är därför det blir väldigt klumpartade uppdateringar med allting på samma gång och sen ingenting på ett tag osv.


Ni har dock inte missat särskilt mycket, bara en till tråkig skolvecka utan överaskningar. Vädret har varit jättefin förutom igår morse då det snöade igen, kan inte vädret bara bestämma sig?


Det har inte blivit särskilt många cykelturer heller eftersom jag upptäckte att mitt bakdäck nästan saknar luft, det här är ett av de tillfällena då jag önskar att jag fortfarande bodde hemma ;P Det är en av de negativa sakerna med att bo ensam, man måste klara allt själv, det finns ingen lång person som kan ta ner det där på översta hyllan eller byta ut den konstiga halllampan som jag knappt kommer in i. Sen finns det ingen annan man kan skylla på om saker helt mystiskt försvinner (såvida jag inte har en utav de där små hustomtarna som gillar att sno mina saker, har nästan börjat överväga det förutom att allting brukar komma fram efter ett tag).

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards