Alla inlägg den 18 april 2010

Av Agnes - 18 april 2010 23:15

Söndag vilket betyder att helgen redan är slut. Det är konstigt hur fort tiden går ibland, jag har knappt hunnit göra någonting av allt det jag borde ha gjort och nu i veckan kommer det bara att byggas på mer...


Igår var det tänkt att vi skulle ha en grillkväll men då snöade det självklart hela dagen/kvällen så det blev inställt. Istället tänkte vi kolla på en film men helt plötsligt var klockan över tolv utan att vi ens valt ut någon film än så vi gav upp den idén. Återigen, vart tar tiden vägen egentilgen? Men jag ska inte klaga, vi hade kul även utan grillning eller film.


Film blev det dock ikväll då det äntligen var dags för mig att se Avatar (äntligen bara för att nu när jag väl sett den kanske folk kan sluta tjata om att jag borde göra det). Med tanke på vilka låga förhoppningar jag hade var den faktiskt riktigt bra även om jag fortfarande har svårt för alla blåa gubbar.

     


Och ett litet låttips, det svenska bandet Crashdiet har släppt ny skiva och en riktigt bra singel! Gillar man 80-tals rock är det här bandet ett måste.

Crashdiet – Generation Wild

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards