Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Agnes - 9 maj 2010 21:12

Vart kan man se någon göra en moonwalk baklänges och på ett ben?

Svar: Det finns antagligen bara en plats där någon ens kan komma på tanken, studentspex.


Jag tänker inte tråka ut er med en lång berättelse av hela handlingen eller försöka återberätta massa skämt, jag skulle inte göra dem rättvisa. Jag nöjer mig med att berätta att det var en jättebra föreställning och att jag hade ont i handflatorna efteråt på grund av allt klappande.


I första akten var publiken ganska lugn och nöjde sig med massa omstarter men efter pausen blev det bättre. Det räckte med att någon började skrika något annat (vilket det faktiskt var jag och mitt ”gäng” som började med) och sen blev det en massa konstiga efterfrågningar. Ingen behövde ramla uppför en trappa, vilket kan ha berott på att det inte fanns några trappor, men det gjorde inget.


Annars har jag inte gjort särskilt mycket i helgen, skulle egentligen ha pluggat massa fysik men… så blev det självklart inte.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards