Alla inlägg den 13 september 2010

Av Agnes - 13 september 2010 21:15

Kom precis hem från ett box-pass och jag är mer eller mindre död. När jag skulle starta datorn förut skakade min arm så mycket att jag inte kunde styra musen, jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorgon... Jag upptäckte också att det inte är världens bästa idé att gå till ett träningspass som slutar nio utan att ha ätit innan så jag försöker intala mig själv att det är därför hela min kropp känns helt matt och inte bara på grund av träningen.

Men annars var det faktiskt kul, jag kanske till och med kommer orka fortsätta träna i mer än ett par veckor ;P


Annars fortsätter det att vara hur mycket som helst att göra och jag förstår inte vart tiden tar vägen. Ibland känns det som att jag bara varit här ett par dagar och ibland känns det mer som flera månader så jag misstänker att det är något fel på min tidsuppfattning... Det positiva är att kurserna verkligen är jätteroliga och man lär sig otroligt mycket som jag tror att jag kommer ha stor användning av senare, det är det här jag vill jobba med sen (okej, kanske inte ren logistik för det skulle jag aldrig orka med i längden).


På fredag är det fest med temat "sommaren 2010" något förslag på vad jag kan ha på mig? Temat innebär att man ska klä sig för att visa vad man gjorde under sommaren men det känns inte som att jag gjorde någonting så jag har lite problem... Och absolut ingen tid för att fixa en rolig outfit så gärna enkla förslag (a)


Det känns som att jag börjar få lite rutin på allt nu så förhoppningsvis innebär det att jag kommer uppdatera lite oftare men jag vågar nog inte lova något. Om inte annat så ses vi åtminstone snart, bara 10dagar kvar tills jag kommer hem igen =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards