Alla inlägg den 14 september 2010

Av Agnes - 14 september 2010 19:45

Dagens rörlighet: förvånandsvärt bra!

Det är först den senaste timmen som jag börjat känna mig lite stel framförallt i lår och överarmar. Jag vet inte riktigt om jag ska vara lättad för att jag slapp undan så lätt eller besviken för att det inte märktes mer ;P


Hela förmiddagen har jag ägnat åt att baka (och framförallt diska, jag förstår inte hur det kan bli så otroligt mycket disk från bara en tårta). Men så blir det när man har kompisar som det är helt omöjligt att köpa present till och man borde ha fixat det för en helg sedan... Resultatet blev åtminstone uppskattat och till och med jag vågar erkänna att det såg rätt snyggt ut när jag till slut hade lyckats packa in den.


Sen var det dags för den sista "roliga" labben idag när vi byggde med duplo =) Man säger ju att tiden går fort när man har roligt men jag förstår inte hur vi kunde sitta i över tre timmar utan att någon tjatade om en rast. Nästa gång blir det något mer teoretiskt och sen är det dags för den stora trampbilslabben.


Nu börjar helgens sömnbrist komma ikapp så jag tänker faktiskt gå in och ta en dush innan jag lägger mig och läser några kapitel. När jag har läst samma bok i över två veckor och boken faktiskt är bra då är det något som är fel... Och trots vad pappa tror så är det faktiskt inte tvn som är problemet.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards