Alla inlägg den 15 september 2010

Av Agnes - 15 september 2010 21:23

Glöm det där jag skrev igår om att bara vara lite stel, jag glömde räkna med att träningsvärk ofta är fördröjt ungefär en dag... Det betyder att den kom ordentligt först idag och inte bara i låren utan mer eller mindre hela kroppen. Nu börjar det gå över lite långsamt och jag kan både sätta mig ned och röra på överkroppen utan att det gör ont så imorgon blir det träning igen ;P


Jag inser att jag mer och mer börjar förvandla det här till en träningsblogg men det är bara för att ge lite ytterligare motivation sen när jag tröttnar. Förhoppningsvis får jag dåligt samvete lite snabbare när det inte bara är jag själv som vet om jag fuskar. Jag försöker också ta igen lite av alla inlägg som jag missat att skriva de senaste veckorna och då blir det mycket skitsnack.


Idag hade jag faktiskt nästan hela dagen ledig så jag och Sofia hyrde "maskinen" (teknologkårens hyrbil) och tog en shoppingrunda till storheden. Det slutade med att jag köpte mycket mer än vad jag borde ha köpt vilket börjar bli lite av en dålig ovana känns det som... Fast en mindre resväska var faktiskt något jag behövde (nej, jag orkar inte släpa runt på en ryggsäck om jag ska åka någonstans) och min stora är kanske lite väl stor om man bara ska vara borta några dagar.


När jag kom hem och hade packat upp allt var jag helt slut så jag tänkte bara lägga mig och kolla på något dåligt tv-program några minuter och eftersom klockan var runt fyra fanns det ganska många att välja på. Jag vaknade igen tre timmar senare när jag höll på att ramla ur sängen, annars hade jag säkert sovit tills imorgon bitti. Jag aldrig har ramlat ur sängen i hela mitt liv, åtminstone inte den delen som jag kan komma ihåg, så jag vet inte vad som hände idag... Plus att jag fortfarande är trött/nyvaken (tänk Ida på en helgmorgon om man väcker henne mer än två timmar innan hon själv hade tänkt att gå upp) så där försvann hela min kväll. Så mycket för all städning och pluggande som jag verkligen borde göra.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards