Alla inlägg den 19 september 2010

Av Agnes - 19 september 2010 18:38

Festen i fredags blev inställd på grund av skjukdom så istället har jag haft en lugn myshelg vilket var ganska passande med tanke på vädret.


Igårkväll tröttnade jag på att sitta inne så efter att ha tagit hand om disken och allt annat tråkigt som man bara måste göra ibland drog jag på mig kängorna och en varm mysig tröja och tänkte ge mig ut. Som tur var kollade jag ut genom fönstret innan jag gav mig ut vilket ledde till ett litet klädbyte. Jag kände mig supersexig i regnjacka, kjol, och gummistövlar (jag hade tagit regnbyxor också om det inte hade varit så hemskt att gå i med allt prassel) men som tur var var det inte särskilt många som såg mig. Hela universitetsområdet och bostadsområdena runt omkring var helt tomma och jag tror aldrig att jag har varit med om att det har varit så tyst där.


När jag kom ner till vattnet hade det nästan slutat regna så jag satte mig där en stund och bara kollade. Med en mobilkamera är det ganska svårt att ta bra bilder så ni får använda er fantasi och tänka er hur fint det faktiskt var. På vägen tillbaka fick jag plötslig solen i ansiktet i några minuter innan reget började igen och bara sådär var jag barnsligt glad, jag vet inte varför. Jag kunde inte hålla mig från att springa omkring och hoppa i några vattenpölar, jag menar, har man stövlar på sig kan man ju lika gärna använda dem.

  

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards