Direktlänk till inlägg 29 november 2010

I could never get it right

Av Agnes - 29 november 2010 21:52

Kom precis hem från ett box-pass, jag tror aldrig att jag har varit så slutkörd i armarna. Jag kan knappt skriva eftersom mina händer och armar skakar så mycket på grund av ansträningen. När jag skulle knyta skorna fick jag verkligen tänka efter och försöka spänna fingrarna så att de skulle sluta skaka tillräckligt länge för att jag skulle hinna få på mig skorna.


Det värsta är att jag inte ens kunde ta i ordentligt i mina slag utan använde upp all min energi när jag höll i mitsarna. Mina underarmar är fortfarande helt röda och ömma och jag misstänker att jag håller på att få åtmintone ett blåmärke.


Så går det när man kör med en person som inte bara är starkare utan desstom längre, har bättre teknik (vilket egentligen inte är särskilt svårt) och betydligt bättre koordinationsförmåga (återigen inte svårt). Jag saknade Sofia idag trots alla hennes jobbiga kommentarer ;P Nej, nu kanske jag överdrev... Visst gjorde det lite ont ibland och det var betydligt mer än en gång som jag var så otroligt irriterad på mig själv att jag verkligen ville slå till någon/något på riktigt (helst mig själv) men annars gick det ganska bra.

 
 
Ingen bild

Sofia

8 december 2010 17:29

Nu var det länge sedan du bloggade. Och kom inte och säg att det är för att du inte gjort någe för du har både åkt pulka och bestämt vart du ska åka slalom! =D

Agnes

8 december 2010 22:40

Jag vet, har glömt och varit ganska upptagen... ska försöka bättra mig =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards