Direktlänk till inlägg 14 december 2010

I spit my tongue out be stupid don't say

Av Agnes - 14 december 2010 20:28

Tydligen hade jag fel... Igår var jag liggande i stort sett hela dagen och mådde ännu sämre än i söndags, så mycket för mitt "jag börjar må bättre nu"


När jag inte tog mig iväg till projektmötet igår blev jag utvald för att redovisa ekonomiprojektet idag, jippie. Som tur var det på eftermiddagen så jag hade hela morgonen på mig att må pyton och få det ur systemet. Ett antal ipren, halstabletter, koppar med te och mngder av nässpray senare klarade jag faktiskt av att stå på benen. Jag kunde ta en (välbehövlig) dusch, klä på mig, för första gången sen i lördags äta mer än en macka och läsa igenom powerpointen som de andra i gruppen satt samman och som jag skulle redovisa. Jag tog mig till skolan utan större problem och tyckte att jag klarade av att se relativt normal ut, en känsla som delvis försvann när det inte bara var en person frågade hur jag mådde egentligen.


Redovisningen gick helt okej, jag lyckades säga det jag skulle utan fusklapp, jag log och jag låtsades lyssna på vad alla sa. En positiv sak med att redovisa när man inte mår särskilt bra, man är inte det minsta nervös, man klarar helt enkelt inte av att tänka tillräckligt långt för att hinna med det. Det dåliga är att efteråt när alla kraven släppt så mår man inte lika bra längre... Jag tror inte att jag insåg hur mycket jag fick kämpa för att lura inte bara mig själv utan även alla andra i rummet förrens efteråt. Jag tog mig till affären efteråt i någon form av dvala bara för att jag var tvungen och sen kollapsade jag i sägen igen. Ytterligare en totalt bortslösad dag, jag som skulle vara frisk idag! Jag satsar på morgondagen istället för då måste jag verkligen ta mig till skolan. Kanske om jag försöker intala mig själv att jag inte är det minsta sjuk och att allt bara sitter i huvudet?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards