Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Agnes - 1 februari 2011 20:36

Håller på att packa för fullt inför morgondagens hemresa, trots att jag bara ska vara borta några dagar känns det som att jag glömt allting.


Min mobil har blivit knäpp efter helgens nätstörningar (någon idiot som kapade telefonledningarna och gjorde att det varken gick att ringa eller se på tv =/), med tanke på att den börjar bli några år är det kanske dags att skaffa en ny... Egentligen kanske det inte är störningarnas fel men det var efter det som den började krångla så jag skyller allt på det! jag menar, det kan ju inte vara mitt fel. I måndags bestämde mobilen sig för att den inte ville väcka mig vilket gjorde att jag hade mindre än 15min på mig att duscha, göra mig iordning, äta frukost och starta datorn för att kolla vart jag skulle någonstans, inte något jag vill göra om. Dessutom vägrar batteriet att laddas ordentligt och laddas ur på ungefär en dag, wierd.


Ska bli skönt att komma hem några dagar och komma bort från allt det här. Tänkte faktiskt satsa på att vara mer eller mindre ledig under helgen och strunta i pluggandet. Ändå ingen idé att försöka plugga hållf. med tanke på att jag fortfarande inte fått mina böcker...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards