Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Agnes - 20 februari 2011 19:09

En väldigt lugn helg lider mot sitt slut och jag känner att tiden gått alldelas för fort! Igår hann jag faktiskt med en del pluggande, eller det beror på hur man ser på det... Om man tänker på att jag satt mellan 8.30-17.00 med bara korta uppehåll för att kolla tvättmaskinen och äta så hann jag med rätt mycket, tänker man däremot på att jag bara hann räkna 7 tal var det en mindre lyckad dag. Som ni säkert förstår har jag inte så mycket att berätta om helgen om ni inte vill höra allt om hur jag verkligen inte förstår någonting av hållfasthetsläran förstås.


Igårkväll var det singstar-kväll hos Marcus och Amanda och det var betydligt roligare än pluggandet. Vi körde nåt annat spel också som var ganska konstigt men kul (speciellt eftersom jag lyckades vinna två gånger trots att jag inte fattade vad jag gjorde). Det dåliga var att jag ramlade på vägen dit när jag tog en lite för snäv kurva. Just då kände jag mest att nacken/sidan av halsen kändes lite konstig men idag är jag jättestel precis där så jag måste väl ha sträckt mig eller liknande. Dessutom har jag ett jättefin blåmärke på höften som en liten påminnelse om att hålla mig till hastighetsbegränsningarna för fotgängare vid halt underlag.


Annars är väl det roligaste som hänt helgens skidåkning (ja, jag är fortfarande tv-skidåknings-nörd). På herrsidan vann sverige både gårdagens 15km lopp och dagens sprint, inte helt fel inför vm som inleds på torsdag =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards