Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Agnes - 22 februari 2011 19:50

Kom nyss hem från ett spinningpass och känner mig allmänt trött. Det märks att det var länge sen senast och att jag fuskat lite de senaste träningspassen för jag hade riktigt svårt att hålla uppe tempot ibland. Dags att ta tag i saken och komma igång med träningen ordentligt igen efter alla undanflykter.


Just nu känns allting lite jobbigt. Det är mycket i skolan och det känns inte som jag kommer någonstans trots att jag faktiskt försöker. Sen är det tråkigt att inte riktigt ha något stort att se fram mot (visst, riksgränsen men det är lite väl lång tid kvar). Hade nog behövt ett avbrott vecka 10 för några dagar med familjen och lite skidåkning men det är nog mer eller mindre omöjligt. Aja, nu ska jag inte bli deprimerad av att tänka på det! Ska däremot försöka kolla om jag inte kan åka hem någon helg nästa läsperiod för det känns som att det är alldeles för lång tid kvar till sommaren.


Nu skriker min mage efter mat så får räcka med ett kort inlägg idag, jag har ändå inget kul att berätta.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards