Alla inlägg den 3 april 2011

Av Agnes - 3 april 2011 21:19

Jag behövde verkligen en lugn och ensam helg. Har nästan lyckats bli av med all irritation (även om jag inte kommer kunna träffa en viss kille på ett antal veckor utan att behöva terapi efteråt) så börjar känna mig som mig själv igen. Eller jag gjorde åtminstone det innan en dum kassörska på Ica bad om leg nör jag skulle köpa 0,7%-ig cider, hur liten ser jag ut egentligen?! Andra börjar ha åldersnojja för att de blir "gamla", jag ser tydligen inte ens ut att vara 18... (om några år kanske jag kan ta det som en komplimang men inte än)


Har haft endel skolarbete att ta ikapp under helgen men kan inte säga att det har gått så bra direkt, visst har jag fått lite gjort men känns inte som någonting fastnade. Kom däremot på vad jag glömde att berätta i förra inlägget (vilket de flesta säkert redan vet om men i alla fall) jag klarade polymera-tentan! =D

Vet inte hur det gick till eller vem som rättade den men jag tänker inte klaga. För er som inte har full koll på vilka kurser jag läst och kuggat, vilket är fullt förståeligt, är det här en utav de tentorna som jag skrev precis efter jul men inte klarade.


Orkar inte berätta så mycket mer om skidresan, finns egentigen inte så mycket kul att berätta. Vi åkte skidor, var trötta, kom hem, lagade mat, bastade, åt och sov. Enskilda äventyr förekom som bland annat när jag och amanda fick för oss att klättra upp på en snövägg vilket var långt ifrån genomtänkt. Jag vet inte hur lång tid vi ägnade åt att to oss upp och när jag väl satt där uppe insåg jag att det inte fanns en chans att jag skulle våga ta mig ner. Som tur var kom Amanda, Marcus och Marcus till undsättning vilket är enda anledningen till att jag inte sitter kvar där fortfarande. Tror det finns en bild på oss någonstans och om jag inte ser alltför livrädd ut kanske den komer publiceras så småning om.


Nu börjar min hjärna klaga på att den är trött, tror inte den mådde bra av ledigheten för numera har den blivit alldeles för bortskämd med tidiga kvällar och lugna dagar.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards