Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Agnes - 29 augusti 2011 08:53

Idag börjar skolan igen... Visst, jag börjar klockan ett och har bara en föreläsning idag men i alla fall, jag får se till att njuta av mina sista timmar i frihet =P


Jag var ute på STUK i torsdags med Sofia och Irmeli. Tanken var att vi skulle kolla på lite livemusik men vi såg inte mycket mer än ett par låtar... Istället lyckades jag få ett stort minustecken målat över min arm med permanentpenna för att jag inte hade nollebricka, trots att det var två år sen jag var nolla (jag skyller allt på Sofia eftersom det var hennes kompis som målade). Fast jag lyckades få en annan av Sofias kompisar att ändra minuset till ett plus och sen visade det sig att permanent penna faktiskt inte är särskilt permanent =)


I fredags blev jag och Amanda offer för en mag-flashare när vi satt och kollade på TV. Mitt i ett spännande avsnitt av Nikita knackade det på fönstret och där stog en väldigt glad kille och drog av sig tröjan, inte direkt det vi hade tänkt kolla på (plus att jag fick en plötslig lust att tvätta mina fönster efteråt).


Igår var det filmkväll som gällde om man nu kan kalla det för filmkväll med tanke på att vi inte kollade på någon film, det blev massa skitsnack och lite spelande istället.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards