Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Agnes - 30 augusti 2011 20:48

Första dagarna är avklarade, måste säga att det inte blev en fullt så lugn start som jag hade räknat med men det gick ändå.


Igår jobbade jag på STUK och bakade, något som kunde ha gått betydligt bättre! Den enda gången jag bakat innan behövde inte vi göra särskilt mycket så man kan väl säga att jag inte var så säker på vad som skulle göras. Tanken var att jag skulle ha varit själv men som tur var fick jag sällskap av en provis (alltså en person som vill gå med i cafélaget). Jag var långt ifrån en bra lärare med tanke på att jag inte kunde sakerna själv men mot förmodan lyckades vi slänga ihop ett par morotskakor och några kladdkakor, kolakakorna däremot blev brända och i allmänhet ganska konsiga men allt kan ju inte bli perfekt ;P


Imorse vet jag inte vad som hände men jag måste på något sätt ha stängt av alarmet för jag vaknade halv 9 (som tur var hade jag inga lektioner på morgonen men ändå, halva dagen borta), håller tummarna för att det inte händer imorgon då jag ska upp senast 06.00 för att hinna till ett yoga-pass, jippie.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards