Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Lätt stressad, ursäkta stavfel ;P

Av Agnes - 6 oktober 2011 22:06

Förlåt för dålig uppdatering av bloggen men har för tillfället lite för mycket att göra och då blev det här bortprioriterat och kommer nog bli det ett par veckor framöver tyvärr... Kurserna som startade så lugnt har nu kommit igång ordentligt! I automatiseringskursen har jag för tillfället tre moment samtidigt som ska göras och cad-kursen fyller hela tiden på med övningar och projekt som ska redovisas. Dessutom är det där *** café-laget som tar upp bra mycket mer tid än jag egentligen hinner med det har blivit bättre så börjar se ljuset i tunneln =P


Jag har haft en bränna-mig-period den senaste veckan. Först drog jag stryckjärnet rakt in i magen (fråga mig inte varför) vilket resulterade i ett litet gulligt märke. Sen var det yoga och twister där jag på något sätt lyckades skaffa mig ett antal brännmärken på fot och armbåge, antagligen genom lite för ivriga rörelser eller liknande. Slutligen hällde jag ut kokhett pastavatten över mitt högra ben och fick en decimeterlång brännblåsa på låret i belöning (som tur var minskades den väldigt snabbt och numera är den uppdelad i småblåsor som inte ser riktigt lika läskiga ut men skaver vilka byxor jag än har på mig).


Lite snabb övrig information: Hyllorna sitter fortfarande uppe och har inte attackerat mig än. Jag har ett 3000bitars pussel liggandes på mitt bord som jag har svårt att hålla fingrarna borta från (tack mormor och morfar =) ) men tyvärr inte hunnit lägga mycket mer än ramen på. Grytlappspojkvännen verkar ha försvunnit helt, snyft ='( Imorgon är första dagen på länge som jag inte behöver ställa väckarklockan på 06.50 så tänker lyxa till det med en halvtimmes sovmorgon =)

 
 
Ingen bild

Mamma

12 oktober 2011 22:23

Hej, länge sedan sist. Fullt upp ser jag, å tiden går fort på måndag kommer dina systrar!!! Vet inte hur det gått till men resan var bokad v42 och då är det inte höstlov. Sverige är i övrigt helt fantastiskt tycker du inte, banken hanterar inte kontanter och posten fixar inte paket men tacka vet jag Ica. PS. resorna är ombokade till v44.DS Ha det gott och hoppas du mår bättre och att blesyrena har bleknat. Kram mamma

Agnes

14 oktober 2011 17:07

Wow, första kommentaren för i år (räknar skolåret) och den kommer från dig? =P Men som sagt, jag mår bra, tur att ni lyckades boka om resorna och varför ens ha kvar bank/post nu när Ica finns? ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards