Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

I've been gone for far too long

Av Agnes - 19 oktober 2011 21:24

Ikväll var min första riktigt lediga kväll på länge =) Redovisade den sista CAD-uppgiften idag och satte ihop en powerpoint inför morgondagens redovisning (som jag slipper medverka i) så nu är alla uppgifter för den här läsperioden avklarade! Visst har jag ett CAD-prov imorgon men det är bara om man vill ha högre betyg och inget man kan plugga inför så jag tänker inte stressa upp mig inför det. Nästa vecka blir det ytterligare två tentor, en frivillig för hägre betyg och en gammal som jag släpar på men det där ska jag ta tag i på fredag. Tills dess tänker jag faktiskt ta det lugnt och ge mitt huvud en chans att återhämta sig lite eftersom den där *** huvudvärken inte vill släppa (vilket nog inte är så konstigt med tanke på att jag i princip suttit vid en dator konstant sen i lördags och inte vilat den tid jag antagligen borde ha gjort...)


Ja, det har inte hänt så mycket roligt den senaste veckan. Som ni kanske förstod av ovanstående text har det varit ganska mycket pluggande men så brukar det vara i slutet av en läsperiod. En lärare totaldissade vår rapport och påstod att om vi lämnade in en sån dokumentation skulle vi aldrig få något mer jobb från det företaget, lite taskigt kanske men vi fick godkänt tillslut. Ida påstod att hon skulle köpa "en mysig madresserad cell" åt mig så att jag inte skulle kunna skada mig lika mycket. Jag tror dock att jag föredrar mormor och morfars förslag om att bära hjälm dagtid (ev. även nattetid pga av hyllorna) eller kanske Sofias om en stor upplåsbar rymddräkt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards