Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Agnes - 10 januari 2013 17:54

Just nu är jag bara irriterad på allt! Jag tror aldrig att jag har gjort två så meningslösa projekt där vi efter flera veckor fortfarande inte kommit fram till ett skit, att sitta och försöka skriva rapporter till dessa projekt är som ni förstår inte jättekul. Jag har börjat tröttna på att hitta på fina omskrivningar för att vi inte har några bra resultat att visa upp och är för tillfället nära på att ge upp. Det jobbiga är att simuleringsprojektet (det som jag klagat så mycket på eftersom vi inte fick någon information att bygga simuleringen på förrens i måndags...) egentligen är en bra simulering! Det är bara det att vi fick värdelös indata vilket innebär att all tid jag ägnade åt att bygga upp ett system är helt bortkastad eftersom jag lika gärna hade kunnat räkna ut resultaten för hand. Imorgon är det dags för redovisning vilket också känns kul, finns det något bättre än att ställa sig inför massa människor och visa upp värdelösa resultat?


Okej, nu har jag fått skriva av mig lite hopplöshet. Ska hämta ny energi och kolla på herrarnas stafett i skidskytte innan jag begraver mig i rapportskrivande igen, jag vill bara bli klar med skiten...


Här har ni i alla fall min otroligt snygga simulering. Det enda som händer är att en rosa truck åker ut till tre stationer för att fylla på material, väldigt intressant att kolla på!


 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards