Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Agnes - 2 februari 2013 23:19

Verkar som att min äckel-päckel-influensa-förkylning börjar släppa lite...! Hjälpte nog att jag spenderade hela dagen igår i sängen. Tvingade mig alla fall upp i morse, tog några tabletter så att jag skulle orka  göra någonting med dagen - blev lite tvättning. Sen belv det myskväll med Sofie, Hanna och Cornelia - åt tacos, kollade melodifestivalen, åt glass och spelade spel =)


Imorgon planerar jag att vara helt frisk så att jag förhoppningsvis kan plugga lite i alla fall. Sen kommer Jocke tillbaka till Uppsala så då ska han få gottgöra för att han åkte ifrån mig när jag var sjuk (choklad choklad choklad). 


Nu ska jag sova, förhoppningsvis blir det inga mer stördiga drömmar.... (enligt pappa kommer jag i så fall bli hämtad av män i vita rockar som tar på mig en mysig tröja som man inte kan röra armarna i - tack för den!) 

Av Agnes - 2 februari 2013 04:47

Klockan är snart 5 på morgonen och jag är klarvaken. 


Har precis haft den konstigaste (mar?)drömmen någonsin - inkluderade älgar som springer uppför berg medan moa och pappa diskuterar konstruktionen på bergrummet där de transporterar ut tegelstenar (stora rampen). 

Fortsätter med julpyntning av en liten buske (i regnet) hemma i vretstorp, för att sedan övergå till spökkaniner.

Men det värsta var ändå finalen - en galen tvättbjörn attackerar först min spökkanin och sedan börjar den jaga mig runt i trädgården! När jag skriker på hjälp säger pappa att jag ska döda den med min stavmixer!


Vaknade svettig och sjukt förrvirrad. Skyller på att jag har haft feber och grejer och nog fortfarande är lite sjuk (uppenbarligen alla fall i huvudet). 


Ska försöka somna om nu - som tur är lyckades jag hitta DUNDERKLUMPEN på spotify! 

Godnatt 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards