Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Agnes - 9 mars 2013 18:38

Strålande sol idag! Spenderade förmiddagen ute på isen med ett par långfärdsskridskor och lite sällskap i form av Irmeli. Isen var mycket finare än förra året, nu vågade man faktiskt åka lite och jag fick inte alls lika ont i fötterna så det var jättekul. Med tanke på att isbanan bara ligger en kvart bort med buss är det väldigt dålig stil av mig att inte åka mer än jag gjort de senaste åren, ska se om jag inte kan komma iväg ett par gånger till. Det tråkiga är att ingen jag känner åker långfärd och det är lite fartskillnad på det och vanliga...


Igår jobbade jag i café, tror aldrig att vi varit så effektiva när det gäller städningen. Fem över nio var vi helt klara, vilket är ganska bra med tanke på att vi stänger nio och var tvungna att gå bort med ganska mycket saker... Kort sagt, vi ägde! Dessutom gick projektet ganska bra innan dess även om det är mer eller mindre omöjligt för oss att lösa uppgiften. Vi ska flytta en produktion som nu tar upp 7000 kvadratmeter till en lokal som är lite drygt 4000, problemet är att bara 2300 går att använda till vår typ av produktion... Plus att de dessutom vill kunna öka produktionen. Det kommer bli ett antal kompromisser...


Ikväll blir det melodifestivalen (jag vet, vad är det som har hänt med mig? Jag har sett alldeles för mycket av det programmet!), drinkblandning och sen STUK.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards