Alla inlägg den 4 april 2013

Av Agnes - 4 april 2013 00:13

Så, även om det tagit väldigt lång tid för mig att sätta mig framför datorn och skriva har ni kanske fattat att jag är tillbaka i Luleå. Det var en jätterolig vecka helt isolerad från skolan med massa skidåkning och superbra väder! Nu är det tillbaka till verkligheten och skolan som har dragit igång igen, känns faktiskt skönt att ha något att göra.


Idag passade vi på att göra ett mini-tentatöj med liten förfest och sen gå och lyssna på trubadurerna. Det var en trevlig kväll tills en dum kommentar förstörde mitt humör ganska rejält på STUK (plus att jag var trött redan innan, skidresor har en tendens att vrida om min dygnsrytm så att jag vill sova runt 10 på kvällen). Det hjälpte inte direkt att trubadurerna spelade väldigt lugn musik så det blev ändå en tidig kväll för mig, och ja, jag är medveten om att jag låter "bitter" som Emil skulle säga. Nu är det bara att ladda om och vakna på toppenhumör för imorgon ska jag och Sofia gå på hockey =D Bäst att du sätter på dig dansskorna Ida för imorgon kommer Luleå att vinna!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards