Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Agnes - 5 maj 2013 15:54

Tillbaka i Luleå, möttes i torsdags av snöblandat regn och i allmänhet väldigt grått och tråkigt väder, verkade inte som att våren var så sugen på att komma till Luleå... Som tur var klarnade det upp tills på fredagen och vi fick faktiskt riktigt fint väder med mycket sol när vi var i Storforsen. Vet inte hur intresserade ni är av att se några bilder på "lite" vatten men kan säga att det var häftigt att se. Hela vårforsen hade inte kommit igång men det forsade riktigt bra ändå och kan säga så här, det vattnet hade jag inte velat paddla i!

   


Igår var det då dags för Kaptensbalen igen, den här gången klarade vi oss från snöstorm =) Finns ett par bilder uppe på fb om ni är väldigt nyfikna men jag ser ganska konstig ut på båda så tänkte undvika att lägga upp dem här också. Får se om jag får tag på någon bild som jag vågar visa, då kanske den kommer upp lite senare, annars får ni precis som jag vänta på de riktiga bilderna. Kvällen började bra med lugn fördrink och fotografering men blev sen ganska utdragen, förrätten serverades strax efter åtta och jag tror att vi fick efterrätten ungefär halv två. Jag väntade på att efterrätten skulle serveras, hörde bandet spela ett par låtar (liveband som gjorde om rocklåtar till dansband) och sen gick jag faktiskt hem, så mycket till festkväll blev det för mig. Det var inte det att det var tråkigt, det var jättetrevligt att träffa folk och toastmastrarna gjorde ett bra jobb men... äh, jag skyller på Emil =P Han var trött (vad kan man säga, han börjar ju bli gammal ;P) och ville gå hem så jag var snäll och följde med honom. I verkligheten började jag gäspa redan vid tio-tiden så vi var ganska överrens om att ingen av oss var sugen på en hel natt av festande med lättklädda människor och mängder av alkohol, kalla mig tråkig men det var en kul kväll ändå =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards