Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Agnes - 9 maj 2013 21:22

Jag hade en jättemysig födelsedag igår! 

Tvingade Jocke att fixa megafrukost på sängen åt mig - med chokladcroissanter och annat gott. Sen var jag iväg en snabbis till skolan (hade bara en lektion) och sen åkte jag hem för att baka lite tårta till kvällen. Hann också med en trip till systembolaget - tack mormor och morfar för spritpengarna! Letade efter vintipset men jag hittade det inte... Ska leta upp det nästa gång! 


Hade som sagt lite tårtkalas sen på kvällen - citronkladdkaka, budapestrulle och kokos-och mjölkchokladtårta stod uppdukat! Mycket mumsigt om jag får säga det själv! 


Var tvungen att ta en bild på mina presenter också - verkar som att många vet att jag tycker om choklad! Sen fick jag massa fina kort också - tack så mycket! (farmor och farfar - jag tror jag väljer lite extra choklad över en ficklampa - Jockes ögon tindrar på ganska bra ändå! men tack så mycket! ). Annars så fick jag också en liten blåsande apa, en världsatlas (min kompis Theres tycker att mina geografikunskaper motsvarar en korkad 3-årings), ett presentkort på systembolaget och en liten blomma, som jag ska göra mitt allra bästa för att hålla vid liv! 


Allt som allt hade jag en mycket bra dag, tack! 

Massa kramar 


   

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards