Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Agnes - 11 maj 2013 18:15

Idag har jag en dålig dag, en sån dag när tiden bara försvinner och det inte känns som man har hunnit med något alls... Det börjar närma sig slutdatum för alla mina projekt och nu märks det att jag läser 150% för jag har inte tid att göra sakerna så bra som jag skulle ha velat. Som ni märker, jag är inte jätteglad och då är det svårt att skriva ett roligt inlägg så varning: det kommer bli mycket gnäll.


Har haft lite problem att få tag i medlemmarna i min ena kurs, den där vi leker med trampbilar. Försökte få dem att dela med sig av vad de hade gjort så att jag skulle slippa börja om från början när jag skulle försöka fixa klart allt inför nästa veckas redovisning. När en utav killarna äntligen svarar är det bara för att säga att han inte kommer att vara i skolan nästa vecka, iförsig en bra anledning men det hade varit snällt att tala om det i förväg. Nu fick jag ägna ett par timmar åt att göra om massa detaljer bara för att kunna slutföra ett par analyser, var riktigt irriterad en stund i förmiddags (och resten av dagen). Jag hann klart med två av tre stationer, sparade den sista tills imorgon för vid sextiden orkade jag inte sitta kvar i skolan längre.


Nu spelar min granne nån form av hemsk musik där jag bara hör basen som ett ständigt vibrerande brus med inslag av dunkningar och jag känner huvudvärken komma krypande. Vet inte hur länge jag ska stå ut med oväsendet, det är ju ändå lördagkväll men med tanke på att det är grannen som brukar dunka i min vägg för ingenting har jag inte världens största tålamod... Oj vad jag känner mig gammal när jag skriver nåt sånt!


Men! Det positiva är att jag lyckades sova ostört hela natten utan cykelhjälm, framsteg =)


Här har ni killen som förstört min dag, Jack.

  

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards