Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Agnes - 13 maj 2013 23:21

Kan ju inte skriva att jag ska skriva och sen inte göra det... ups 


Det gick helt okej igår! Vi hade bestämt att träffas på biblioteket men det var tydligen stängt - så det slutade med att jag fick cykla nästan en mil ut till änden av Uppsala och sen tillbaka igen (tjejens mamma erbjöd sig att köra mig, men det hade känts lite konstigt). Satt och tragglade kemi i över 3 timmar vid hennes köksbord. Vet inte hur mycket jag tillförde, hon kunde väldigt mycket redan, men någonting hoppas jag på! Hon ska ha kursprov nu på fredag så det gäller mest att reda ut lite oklarheter och så. Ska träffa henne imorgon igen och köra igenom lite mer. 


Imorgon kommer bli en köttig dag - först skola, sen panikplugg med projekt, sen kötta kemi med Johanna, sen testa på ett nytt friskispass (intervallflex - tydligen någon jobbig konditionsträning). Börjar känna av stress inför tentor, inlämningar, projekt, bonuskemi, sommarjobb och allt annat nu.... Men det ska nog gå! 


Ska äta en delikatoboll (4 för 10kr på ica väst!!!) och sen gå och lägga mig! Har nybakat bröd till imorgonbitti också (fick en bit av en kompis som bakade nu ikväll) Mums!

GODNATT

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards