Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Agnes - 22 maj 2013 21:47

Värdelös dag! Inledde med projektarbete och insåg hur mycket vi har kvar på rapporten och att allt ska vara helt klart om en vecka... Tog en tidig lunch och skyndade mig iväg för blodgivning. Hon som skulle ta mitt blod måste ha träffat fel i min arm för det gjorde ont när hon högg mig, när blodet rann och när hon tog tillbaka sprutan/kanylen. Har även upptäckt att min kropp nog inte är överförtjust i att bli av med massa blod för den här gången fick jag också  huvudvärk några timmar senare och blev extremt trött, tur att jag bara får lämna blod tre gången om året.


Fortsatte eftermiddagen med att försöka kontakta min lärare i kursen där jag inte kan få tag i mina gruppmedlemmar för att få dem att hjälpa till. Hans svar? Han var inte på skolan de närmsta dagarna och tyckte att det var något vi borde lösa inom gruppen. Efter några mail till där jag förklarade att jag HAR försökt kontakta killarna och dela upp arbetet men inte fått några svar lovade läraren tillslut att han skulle försöka kontakta dem. Inte jätteroligt att verkligen vara tvungen att försvara sig när man ber om hjälp...


Sen råkade jag börja bråka med Emil. Stackarn visste inte vad han gav sig in på när han nämde att han ville gå på en fest på fredag... De borde lämna ut någon form av varningsskylt till alla som lämnar blod så att de runt omkring vet att de bör hantera denna person varsamt eftersom det kan explodera.


Sofia lyckades i alla fall uppfatta den osynliga skylten och kom hit med en påse lakrits =) definitivt dagens höjdpunkt och enda anledningen till att jag inte la mig i min säng och gömde mig för omvärlden som jag hade planerat.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards