Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Agnes - 22 augusti 2013 20:41




Var uppe på stan en stund förut - jag måste ju bli av med lönen på något sätt....

Köpte bland annat ett par extremt välbehövliga gympaskor (mina andra är väldigt fäktslitna) och lite andra träningsgrejer. Så nu är jag redo för resten av året! Dock känns det just nu som att jag aldrig kommer kunna träna igen - mina ben känns som stora, tunga stenklumpar och hela ryggen är i olika stadier av obehag-stelhet-smärta-död - vilket är resultatet av endast två träningspass... Förhoppningsvis går det över till imorgon för då är det skivstångspass! Sen på kvällen blir det nog lite utgång, man får ju passa på nu innan skolan börjar för då kommer det vara ganska kört - kommer behöva plugga som ett djur om jag ska ta mig igenom den här terminen....

   



Av Agnes - 22 augusti 2013 12:57

Provkörde mitt nya muffinsjärn för första gången här i Uppsala igår! Börjar känna mig smått förälskad i det - man kan baka helt utan att gå ut i köket, det går snabbt och man får perfekta små muffins som man kan ha massa goda grejer på! Jag fick besök igårkväll av Jocke och en av hans kompisar från Karlstad, John, så då bjöd jag på hasselnötsmuffins med choklad- och hasselnötsfrosting! mums


 

Annars så är det ganska dött här, dock börjar folk droppa in lite smått. Det har bland annat flyttat in en magsjuk holländare som jag fick bjuda på soppa.  



Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards