Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Agnes - 31 augusti 2013 15:19

Tydligen läser folk inte alltid kommentarer så för att jag ska slippa fler telefonsamtal förklarar jag allt igen eftersom Ida var så snäll och nämnde akuten i sitt inlägg... Påminn mig om att komma på ett sätt att hämnas på henne vid lämpligt tillfälle.


Jag vaknade inatt av att jag hade ont i min ena fot (inte vanliga stället utan nytt) och på morgonen kunde jag inte stödja på foten. Jag ringde sjukvårdsupplysningen som inte hade några svar alls utan sa åt mig att åka och få det undersökt vilket Amanda påpekat hela morgonen och eftersom det är lördag var akuten enda valet. Så! Slösade bort ungefär två timmar i väntrummet bara för att få veta att jag antagligen har en mjukvävnadsinflamation som med en iprenkur borde gå över inom fem dagar.


Ni behöver alltså inte oroa er! Det är bara min kropp som är irriterande och tydligen tycker väldigt mycket om att få inflamationer (se tidigare inlägg). Nu kan jag nästan halta (även om Amanda påpekade att en gubbe i väntrummet var bättre på det) och kan röra på benet utan att få panikont i foten.

Av Agnes - 31 augusti 2013 11:49

Då är vi på väg! Sitter i taxin på väg till Arlanda (kul att det billgaste sättet att ta sig dit är med taxi - då säger man ju inte nej liksom!). Ska bli så jäkla härligt, särskilt eftersom det börjar kännas som höst här hemma...

Lovar att ta massa bilder och uppdatera när vi kommer hem! :-)

Tanke till moa också som är fast på akuten, vilken skit...

Ida

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards