Alla inlägg den 3 september 2013

Av Agnes - 3 september 2013 22:20

Jag fick en 5a i min dumma robotkurs!! =D och råkar veta att jag är den enda som lyckades lösa den sista individuella uppgiften som jag klagade ganska mycket på innan sommaren. Egoboost=check!


Kom nyss hem från mitt första cafépass efter sommaren och är helt slut i fötterna, undrar hur jag ska överleva sju till... Det hände inte så mycket under passat förutom att ytterligare ett studenthus började brinna (tror inte jag nämnde det men i lördags natt brann ett höghus med 65 lägenhet mer eller mindre ner, idag var det som tur var en mindre brand i en tvättstuga där de flesta lägenheterna klarade sig utan skador) och vi fick helt plötsligt en beställning på hundra baugetter som skulle vara klara inom 20 minuter. Lite lätt stressigt men vi hann! Eller ja, vi kunde inte göra hundra eftersom vi inte hade så mycket bröd men vi hann göra lite drygt 80 stycken =)


Sen blev jag liknad med Jessica Rabbit av en kund. Jag vet inte vad det är med att fok vill försöka jämföra mig med olika kändisar men det här är inte första gången... De jag kan komma ihåg just nu är Drew Barrymore och trummisen i White Stripes, någon som ser några likheter?

     

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards