Alla inlägg den 5 september 2013

Av Agnes - 5 september 2013 08:42

Hej!!!

Internet här suger... i rummet funkar det inte alls men nu sitter jag i lobbyn så jag hoppas att det ska gå!

Vi har det sjukt bra alla fall! Badar, solar, solar, badar, äter, äter och badar mer! Vädret är superhärligt (dock lite vääl varmt för min smak) och vi har hittat en jättebra strand! Spenderar mesta dels av dagarna vid havet, käkar lunch på en av de många restaurangerna som ligger precis vid/i havet och sen mer bad!

Eftersom jag lyckades dra på mig en jäkla förkylning precis innan vi åkte (som nu börjar gå över till jocke) så har vi inte orkat göra så mycket annat (men jag är extreeemt nöjd med att bara få slappa järnet). Igår tog vi en promenad uppför ett berg till en liten by, mysigt och fin utsikt men väldigt varmt...! Ikväll tänkte vi försöka ta oss in till chania och checka in huvudstaden!

Men först bada!

Kramar

Ida

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards