Alla inlägg den 8 september 2013

Av Agnes - 8 september 2013 10:02

Nu är jag hemma igen! Eller rättare sagt, jag kom hem inatt... gårdagen var riktigt jäkla seg måste jag säga. För det första - det regnade! På kreta! Tydligen var det första gången på 5 månader. Så vi spenderade i princip hela dagen med att hänga i hotellobbyn (eftersom vi var tvungna att checka ut 12 och bussen inte gick förrän 18). Det. Var. Segt. Och inte blev det bättre när vi kom till flygplatsen. .. började med en helt jäkla enorm kö för att checka in, sen en annnan för att lämna in väskan och till sist en tredje för att gå igenom säkerhetskontrollen... fy fan vilken tid det tog... hann i alla fall
in på taxfreen för att köpa massa choklad för överblivna euro samt den äckligast macka jag någonsin ätit...
Och det var så jag och jocke firade vår ettårsdag!

Känns ganska skönt att vara hemma nu faktiskt, mer taggad på ny termin! Ska dra in till skolan och plugga lite om en stund för att ta igen det jag har missat...

Ida

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards