Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Agnes - 18 oktober 2013 23:47

Känner mig stolt! Klockan är inte ens tolv och jag har redan hunnit skriva klart det jag skulle och duschat och är klar för att gå och lägga mig. Värt att tillägga är att jag tänker ta ledigt hela morgondagen (eventuellt sitta någon timme eller så på morgonen om jag ändå vaknar tidigt) och hela söndag förmiddag eftersom Emil kommer och hälsar på. För att kunna ha tid att träffa honom har jag dock fått offra i princip varenda kväll den här veckan då jag suttit med olika rapporter till 11/12-tiden varenda dag så det är bara att hoppas att han är värd det =P Imorgon blir det dessutom inflyttningsfest hemma hos Amanda så jag tänkte passa på att hämnas lite och för en gångs skull släpa med Emil på en fest som jag vill gå på.


Idag fick jag ännu en rolig överraskning på posten (börjar bli bortskämd), den här gången var det mamma och pappa som skickade en tröstpresent (min tolkning) i form av två pussel. Jag vet inte om de tycker att jag borde slappna av mer eller om det bara är jag som övertolkar en gullig tanke =) I alla fall så har jag två nya pussel att lägga till min samling och ser fram emot den dag när jag har tid att testpussla dem! Det blir nog först i mitten på november dock eftersom jag kommer att ha hyfsat fullt upp de närmaste veckorna.


Nu tänker jag i alla fall krypa ner i sängen, kolla lite på tv och sova!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards