Alla inlägg den 1 november 2013

Av Agnes - 1 november 2013 15:38

Igår hade jag min andra och förhoppningsvis (snälla snälla snälla) sista tandoperation. Den här var mindre än den förra men fortfarande obehaglig. Precis som förra gången hann bedövningen börja släppa innan när det var dags för dem att sy igen vilket sög... men men nu är det gjort i alla fall, förhoppningsvis är det bara kvar att skruva på de där jäkla tänderna så att jag äntligen kan få en 'normal' mun. 


Fortsatte dagen bättre dock - med halloweenfest! Vi var först hemma hos en kompis för att sedan fortsätta ute på Stockholms nation. Dock när vi kom dit (vi trodde vi var fett tidiga) så var det en helt enorm kö full av läskiga stekare. Köade i typ 1,5 timme sen gav vi tillslut upp och drog och käkade istället. Trots det så var det en väldigt rolig kväll och det var kul att få spöka ut sig lite!

         

Spenderade en jäkla tid med att fixa Jockes sminkning. Han hade köpt någon äcklig gegga som blev som ett extra lager hud som man sedan kunde riva sönder för att skapa sår och annat äckligt! KUL


Jag och Camilla hade planerat att vara tvillingarna från the Shining - det vart inte så likt men kände mig rätt obehaglig i alla fall! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards