Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Agnes - 2 januari 2014 21:31

Då var jag tillbaka i Uppsala igen! 


Fick skjuts hit av pappa eftersom jag, som alltid, lyckas ha en alltför stor packning. På något mystiskt sätt har den gått från att bestå av endast en stor väska till samma väska PLUS en stor bag, en stor IKEA-påse, en fullproppad datorväska och en handväska.... fast jag får skylla mig själv - jag valde dels att ta med vår skrivare och så var jag ju tvungen att ta med alla skidgrejer - drar till Åre när tentorna är skrivna! Men det var väääldigt skönt att få skjuts - tack pappa!


Det känns lite konstigt att vara helt själv,  man har vant sig vid att ha folk omkring sig hela tiden, fast det är ganska skönt faktiskt. Ser fram emot att sova i min egen säng i alla fall <3 Ska njuta av några ensam-kvällar nu de kommande dagarna, annars ska jag bara försöka plugga (och träna lite) så mycket jag  orkar. Drog iväg till gymmet och körde på lite förrut - kändes skönt att komma igång lite grann i alla fall efter några veckors konstant ätande (ofta i liggande position också). 


Nu ska jag äta mumsiga bakade potatisar med gräddfil, lök och rom (!) - har fått riktig smak för det på sista tiden! Nam

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards