Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Agnes - 2 februari 2014 22:48

Idag hade jag tänkt ha en sjukt produktiv dag! Gick upp tidigt, åkte in till skolan för att plugga lite matte. Sen åkte jag direkt till fäkthallen för att träna lite småtjejer och därefter vidare till gym och cirkelfys! Dock sov jag så sjukt dåligt inatt så det blev väl inte så bra som jag hade tänkt, alla fall inte med plugget :P fäktträningen gick bra i alla fall! (dock är det inget jag skulle vilja hålla på med för ofta - tjejer i tidiga tonåren kan vara lite smått påfrestande - gu vad de pratar! haha men det var ganska kul). På cirklefysen trodde jag att jag skulle kräkas lite grann, det var jobbigt. usch. men kändes skönt efteråt alla fall! 


Sa hej då till min korridorskompis Jocke som flyttar ut idag också. Det känns lite tråkigt faktiskt, väldigt snäll kille och han var bra på att organisera grejer i korridoren. Dock flyttar han bara några 100 meter ner till låghusen, så det känns lugnt ändå :P överlag håller min korridor på att bytas ut ganska mycket, det är många som har/ska flytta ut och några nya har redan flyttat in och fler lär det bli. Har inte hunnit snacka med några av de nyinflyttade än, men hoppas på att det blir en bra korridor den här terminen också. 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards